
Влада Тернополя вибрала єдиний стиль оформлення громадського транспорту: в голосуванні за єдине брендування пасажирської техніки вони проголосували за найцікавіший конкурсний лот під №3.
Голосування Тернопільська міська територіальна громада проводила на своєму порталі “е-Тернопіль”. Найбільше голосів щодо бренду для громадського транспорту міста набрав варіант №3.
Як йдеться у повідомленні Тернопільської мерії, під цим номером перебував проєкт, розроблений ТОВ “НТ Дорбудпроект”. Він найбільше сподобався мешканцям громади, оскільки найкраще відображав неповторну ідентичність древнього міста.
За результатами опитування та розгляду комісією, виконавчий комітет міської ради прийняв рішення затвердити протокол засідання комісії, згідно з яким переможцем є ТОВ “НТ Дорбудпроект”. Переможця голосування буде відзначено нагородою.
Проєкти учасників конкурсу:
- Варіант 1: зелено-біла стилістика. Автор – Антон Марчевський.
- Варіант 2: жовто-зелений. Автор – Володимир Бабченко.
- Варіант 3: біло-синя стилістика з хвилястими лініями. Автор – Дорбудпроект.
- Варіант 4: світло-оливковий з використанням графічних елементів. Автор – ГО Свідомість.Відповідальність. Дія.
- Варіант 5: жовтий колір. Автор – Artem Melnechyk.






Цим же рішенням зобов’язано усіх перевізників при закупівлі нового транспорту наносити на нього брендування відповідно до затвердженого зразка.
Щодо вже закупленого транспорту також поставлено вимогу: до початку нового 2026 року перевізники зобов’язані поетапно переформатувати зовнішнє оформлення наявного транспорту відповідно до вимог. Крайній термін – 31 грудня 2025 року.
Брендування громадського транспорту обласного центру є частиною ширшої стратегії з оновлення візуального образу транспорту в місті та покращення впізнаваності громадського транспорту для тернополян і гостей.